poniedziałek, 2 maja 2016

Ulubieńcy Kwietnia ;)

Hmmm...?
Moi ulubieńcy Kwietnia??
Pierwszym ulubieńcem tego miesiąca jest ( chociaż w sumie to nie wiem czy to się zalicza do ulubieńca ) :
Księgarnia Matras :
W ich konkursie wygrałam książkę "Chłopak, który stracił głowę", wydawnictwa Otwarte
mniej więcej za jeden lub dwa dni ukaże się tego recenzja.

Drugim ulubieńcem Kwietnia jest:
Lidl i jego promocje.
W Kwietniu sklepy Lidl miał promocję z książkami, 
no i wychaczyłam Zieloną Milę i Pana Mercedesa ( również niedługo recenzja na blogu ).

Trzecim ulubieńcem: 
jest Facebook...
Tak wiem co sobie myślicie :
"Co?! Facebook?! Jakie to banalne."
Może i tak, ale to mój banał. 
W kwietniu na grupie sprzedaży i wymiany książek,
zakupiłam biografię The Rolling Stones, w idealnym stanie.

Kolejnym ulubieńcem jest :
EpikBox Vintage.
Przyjdzie do mnie 21 maja, więc zdam relacje co w nim jest, jakie są moje odczucia...
itd itp...

Ostatnim ulubieńcem jest :
Mój stary plecak JanSport.
Minęły dobre dwa lata, zanim go znowu zaczęłam używać.
Myślałam, że już przepadł, a tu nagle patrzę i ...
MÓJ KOCHANY PLECACZEK SIĘ ODNALAZŁ !!!

To chyba wszystko.
Mam nadzieję, że podzielacie moją miłość do tych rzeczy, a jeśli nie to ...
jak to mówi moja Pani Wychowawczyni :
"Wisi mi to i powiewa (...)"

Szalony Mól Książkowy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz