piątek, 13 maja 2016

4. Gwiazd Naszych Wina - John Green


Tytuł - Gwiazd Naszych Wina 
Autor - John Green
Tytuł org. - The fault in our stars
Liczba Ston - 312
Wydawnictwo - Bukowy Las


Opis :


Szesnastoletnia Hazel choruje na raka i tylko dzięki cudownej terapii jej życie zostało przedłużone o kilka lat.


Jednak nie chodzi do szkoły, nie ma przyjaciół, nie funkcjonuje jak inne dziewczyny w jej wieku, zmuszona do taszczenia ze sobą butli z tlenem i poddawania się ciężkim kuracjom. Nagły zwrot w jej życiu następuje, gdy na spotkaniu grupy wsparcia dla chorej młodzieży poznaje niezwykłego chłopaka. Augustus jest nie tylko wspaniały, ale również, co zaskakuje Hazel, bardzo nią zainteresowany. Tak zaczyna się dla niej podróż, nieoczekiwana i wytęskniona zarazem, w poszukiwaniu odpowiedzi na najważniejsze pytania: czym są choroba i zdrowie, co znaczy życie i śmierć, jaki ślad człowiek może po sobie zostawić na świecie.


!!!OGŁOSZENIE!!!

Augustus Waters jest mój!!!


Moje zdanie :

Gwiazd naszych wina.
Jedna z niewielu książek, która wzbudziła 
u mnie łzy.
Nie powiem wam dlaczego ;P
Wiem, że napewno John Green,
jest cudownym autorem.
GNW
była pierwszą książką Johna Greena którą przeczytałam.
Kupiłam, ją w sumie pod jakiegoś typu presją społeczną.
Wtedy był taki Fun na GNW,
więc postanowiłam, że ją sobie kupię.
No i nie żałowałam.
Żałuję tylko tego, że w Empiku mieli tylko filmową okładkę.
Jest to cudowna opowieść o nierozłącznej miłości dwóch młodych osób.

Augustus jest absolutnym optymistom, który pomimo raka idzie
przez życie z uśmiechem na ustach.

Hazel Grace jest nieco mniej ochoczo nastawiona na życie,
z powodu jej choroby,
ale ma szczęście, że na jej drodze staje Augustus.

Od momentu kiedy się spotkali po raz pierwszy,
Augustus wiedział, że to ta jedyna z którą chce
iść przez życie.

Każdemu życzę takiego przeżycia miłosnego,
jakiego doświadczyli Hazel Grace i Augustus.

Serdecznie polecam każdemu,
kto ma ochotę na prawdziwą historię miłosną,
która ma szansę
zmienić
życie ludzi, którzy sceptycznie podchodzą do życia.



Szalony Mól Książkowy
;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz