środa, 20 kwietnia 2016

Marcowy Stosik ( a raczej marcowe zdobycze )

Witam witam witam!!!
Tak wiem...
Nie bijcie mnie.
Wiem, że ten marcowy stosik pojawił się za późno, ale dosłownie 3 min. temu skojarzyłam:
"O MÓJ BOŻE!!! MUSZĘ ZROBIĆ MARCOWY STOSIK I ULUBIEŃCÓW MARCA!!!"
No a więc tak tworzę marcowy stosik w wersji pisemnej.

Pierwszą książką jaką chcę wam pokazać, a raczej przedstawić jest
...
Werble Proszę
...
"Kokaina" - Barbary Rosiak

Jest to już druga książka, którą kupiłam od tej właśnie autorki.
Szczerze nie przeczytałam jej jeszcze, ponieważ miałam ospę i mam tyle zaległości, że zrobiłam sobie 2 dni wolnego od dosłownie wszystkiego i przeczytałam "Czerwoną Królowa".
Więc od razu mówię, że przez długi czas nie będę w stanie tak często wrzucać postów, ponieważ mam dużo zaległości.
No dobrze, ale ten blog nie jest po to by was zanudzać na śmierć, bo mam zaległości.
Kolejna książka
...
to
...
"Miłość w czasach zagłady" - Hanni Munzer

Książka o Elisabeth Malparn, która chcąc ratować rodzinę wiąże się  oficerem SS. Nie wiedząc co ją czeka.
Myślę, że będzie to książka, która będzie miała miano "MOJA ULUBIONA KOCHANA KSIĄŻKA"
Ale jeszcze nie wiem. ;)

Kolejna książka
...
to
...
"Pamiętnik z Powstania Warszawskiego" - Miron Białoszewski

Ja generalnie uwielbiam książki o tematyce " 1939-1945 ".
A o Powstaniu Warszawskim to kocham.
Trudno tu kryć, że jestem patriotką. :D
I wiem, że to będzie na pewno moja Ulubiona Kochana Książka ;)

Nie dałam rady ich jeszcze przeczytać, ale postaram się szybko je przeczytać by wam je przedstawić.

Mam jeszcze parę asów w rękawie, ale to w innych postach.

Szalony Mól Książkowy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz